شایعه جن تو دستشویی مدرسه
شایعه جن تو دستشویی مدرسه

تو مدرسه ما شایعه میکنن تو دستشویی جن هست در صورتی که من اینو باور ندارم اخه تو دستشویی چیزی که زیاده فلزه جن هم از فلز میترسه دیگه بعد میگن یه روز هم سرویسی دوستم رفته دستشویی دوستمم باهاش رفته بوده بعد خواستن برن دستشویی یدفعه دوتا دست خونی پشت در یکی از سرویس بهداشتیا ظاهر شده دوستم و هم سرویسیش بدو بدو اومدن بیرون دوستم رسید تو کلاس یدفعه غش زد فکر کن اونم شجاع ترین بچه کلاس بعد منم مبصر بودم داشتم پای تخته اسما رو مینوشتم از اونور دوستم درو باز کرد افتاد تو کلاس من سریع رفتم گرفتمش و یکی از بچه ها رفت اب قند اورد نزاشتیم معلممون بویی ببره از غش کردن نیلوفر بعد تند تند بهش اب قند میدادن حالا که اوضاعش درست شد گفتم:چی شده که تو غش کردی گفتش:د..دوتا...دوتا دست...دوتا دست خونی..تو..دستشویی 

منم گفتم -مطمئنی اشتباه نکردی؟ رفتیم باهم سمت دستشویی دیدیم نه واقعیه تازه اون دستای خونی هم رو دیوار یخورده ردش مونده از اون له بعد که دوستم دیگه دستشویی نمیره



[ شنبه 5 دی 1394 ] [ 19:48 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 169 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )